wtorek, 12 września 2017

562. Papierowo-wiklinowe serduszko.

Takie oto serce w ozdobnym pudełku zrobiłam z elementów urodzinowego KIT-u Sklepiku Gosi,
oto moja kolejna inspiracja:


Ale zacznę od początku, najpierw skromnie ozdobione pudełko:



Otwieramy i już widać zawartość:




I zbliżenie na serduszko:




Tak po prawdzie są to elementy, które otrzymacie zamawiając (lub wygrywając KIT we wrześniowym wyzwaniu), ale które niejako nie są wpisane w zawartość;)
Chodzi o to, że serce zrobiłam z torebek papierowych, w których schowane są KIT-owe przydasie, 
pocięłam je i zwinęłam tworząc wiklinę papierową.
Kwiaty na sercu to z kolei "jedwabne" sznurki, którymi torebki były zawiązane, 
szydełkiem zrobiłam łańcuszek i skleiłam w kwiatowe "pączki".

Zapraszam do podjęcia wrześniowego wyzwania w Sklepiku Gosi ,
do wygrania cały zestaw przydasi - KIT.




23 komentarze:

  1. Cudowne to serduszko! A kwiatuszki wyszły Ci rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita! Cudnie zagospodarowałaś opakowania ;) Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszko pierwsza klasa :) Podziwiam Twoją kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne serduszko i super pomysł z kwiatkami! Na pewno wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pomysłowo!! Nic się nie zmarnowało! Te kwiatuszki pięknie wyszły!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow to się nazywa kreatywność ! pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaintrygowały mnie kwiatuszki, ciekawie się prezentują. Papierowa wiklina mnie nie wciągnęła po jednej próbie doniczki, ale podziwiam tych co potrafię pleść różne formy, choćby śliczne serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszko jest super ale te kwiatki.... ło matko... kapitalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie delikatna praca. Wszystko dopasowane i zrobione bardzo starannie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastycznie wykorzystałaś wszystkie przzydasie! podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość jest doskonała. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No mega recykling!!! Swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję, bardzo dziękuję za Wasze miłe komentarze, cieszą bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serduszko śliczne, podziwiam kreatywność to jest 100% recykling.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na oryginalny upominek, to prześliczny komplecik.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wooow, naprawdę zrobiłaś sama to serce i w dodatku z recyklingu? Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic się nie zmarnuje. Wszystko do końca wykorzystane. Cudowny komplet😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)